I väntan på Hong Kong Sevens

.Fortsättning....

Ahhh hon snackar skit om Daniel Wu, ni vet Hong Kong skådisen. Med filmer som: Xin jing cha gu shi, Yao ye hui lang, Wong gok hak yau i bagaget. Inte okej


Idag har jag deklarerat och är helt klart nöjd över resultatet, känns nästa som om det var mening att få den summan man precis behövde. Det har varit ganska kallt idag så det har inte gått att äta ute förens på kvällen.
   Jag och 3 till i korridoren lagar mat ifrån våra länder. Förra veckan var det Koreanskt och jag lärde mig många viktiga artigheter som jag faktiskt kommer att ha nytta av. Det är ju inte helt fel när man samtidigt får mat direkt influgen, Korea-Hong Kong. Tackarr!

Det var min tur idag och efter att ha gett upp att hitta blodpudding i detta land fick IKEA återigen blir räddningen. Potatismos och köttbullar med lingonsylt. (dyraste potatisarna någonsin köpt)
Vi satt ute på balkongen och hade en riktigt skön stund. Gick igenom skillnader mellan länder tex, när jag köpt mjölk att ha och dricka till blev de helt förvånade. Och då är det Européer med i vår lilla grupp.

Måste bara skriva en sak så himla kul!
Men för att inte förstöra något gör jag nog såhär. Jo,MinRumskamrat hållerpå attbli ihopmedentjej nuinserman hursvårtdetär i dethärlandet ävenom manärihopsåfårman intekramasoffentligt. som de brukar säga "of course not"
Såvarjekväll gårviigenomhur hanskagöra. I Söndagsefter attvivaritute och ätit sushi saviatthan skulleköpachoklad tillhenne ochlämnadet sammakväll, sagtochgjort efterdetpratar de i timmarvarjedag

I min mening, vårkänslorna är här!
    Eller som hon sjöng, världen roterar allt eskalerar...
 

I morgon är det Hong Kong Sevens, vilket är en stor rugby fest. En av höjdpunkterna på året och jag förväntar mig massor av äventyr. Matcherna går i två 7min halvlekar och en paus i mellan på 1 min. Ni som är smarta har räknat ut att det är där namnet kommer ifrån och ni som är ännu smartare förstår att matcherna är 15min långa. Bra då var allt avklarat!

Jag ska försöka lägga mig skapligt ikväll, hehe bra att jag skriver det när klockan är 01:20. Men man blir ganska beroende av de andra i rummet. Har vridigt det mer och mer, men siktar på att slockna kring 02.


Det vinnande laget har alltid röda byxor i Hong Kong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0