Onsdag morgon

Igår så var jag omkring på campus och fixa sista stämpeln och letade efter el professor, han var givetvis inte där, men ska leta upp honom idag. Jag måste hitta en lärare till min religions uppsats, har valt att skriva om Taoism och Buddhism. Det känns riktigt bra och kommer nog inte bli några problem plus att då har jag ännu mer ursäkter till att gå i olika sorters kloster.

På eftermiddagen hade jag en kurs i Creative Writing, det låter väl kul....ja det gör det men det var tydligen poesi som var ämnet och det är på tok försent för att ändra så det är bara att peta på. Jag är ju urkass och försöker krångla ihop något med mina grötrim, det värsta är att de andra är så extremt bra så ångesten är hög hehe. Det är mycket flummande eller om man vill säga det med finare ord, det är väldigt kreativt.


Safety first on campus
Alla byggnadsställningar är i bambu här. Hörde även att de kanske är tvugna att buta för att de börjar ta slut..

På kvällen åkte jag en station söder ut och hälsade på Bonnie, hon är sjuk och har det skit jobbigt. Inget roligt alls och försöker få henne på bättre humör så ofta jag kan. Vi lagade mat och satt och prata, Jag stog i ett kök för första gången på 2 månader!! wohuu sen diskade jag för första gången på två månader!! wuhoo.

Nu ska jag plugga lite Mandarin eftersom vi har quiz idag. Efter det är det  Horse Race, galet kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0