Bloggning tar på krafterna

Har inte bloggat på ett tag. Känner inte riktigt för det nu heller. Har gjort så mycket de senaste dagarna att det skulle bli en novell om jag skulle börjamed det nu.

Det närmar sig slutet, så nu är det mycket plugg och mycket planering inför framtiden som gäller.
Veckans planer är:

Igår var det Fransk middag med mina korridorskompisar efteråt satt vi i köket och pratade i mer än 7 timmar. Kommer sakna dom när jag åker och det känns skumt att man aldrig mer kommer träffa vissa.

Idag spelade jag och Felix squash och efter det gick vi på Kantonesisk Opera, ingen höjdare. Trodde att det skulle vara som Kinesisk men icke.

I Morgon är det squash som gäller igen sedan ska jag givetvis ta mig till Happy Valley och spela lite på hästar, ingen utgång dock.

Torsdag är det kanske squash turnering. Ska kanske laga lite köttbullar till mina roomisar, får se.

Fredag är det risk för utgång eller kinaresa, får se beror lite på.

  Okej nu har jag det på bild

Mannen med skylten har som jobb att stå med denna skylt där det står att man inte får använda blixt när man fotar pandorna. Ett ypperligt exempel på hur mycket arbetskraft som finns här och att den används. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0